Darmowa dostawa od 270,00 PLN 📦  |  Szybki kontakt 📞  |  100% zadowolnych Klientów 🤎  |  Zamówienia złożone do godz. 16:00 wysyłamy w ten sam dzień! 

REKLAMACJA, ZWROTY, GWARANCJA


RĘKOJMIA, REKLAMACJE I ZWROTY
Konsument, który zawarł umowę na odległość lub umowę poza lokalem przedsiębiorstwa, ma prawo odstąpić od niej bez podawania przyczyny w terminie 14 dni.

Jeśli towar jest wadliwy lub nie spełnia Twoich oczekiwań - odeślij go na reklamację, nie ma problemu. Na pewno się dogadamy, ale upewnij się, że:

  1. Poinformujesz nas wcześniej, że towar posiada wadę, nie podoba Ci się lub po prostu chcesz go odesłać. Napisz maila na biuro@adobo.pl lub zadzwoń pod +48731187448.
  2. Wyślesz towar na adres: ADOBO Łukasz Bednarz, ul. Dębicka 202D/3A, 35 - 213 Rzeszów.
  3. W przesyłce podasz swój numer zamówienia (abyśmy mogli szybko odszukać Twoje zamówienie).
  4. Opiszesz krótko zaistniałą wadę produktu lub inny powód reklamacji oraz jakie są Twoje oczekiwania co do decyzji reklamacyjnej - wymiana towaru, zwrot środków itp.

Pamiętaj dodatkowo, że:

  1. Koszt odesłania wadliwego produktu do ADOBO ponosi Kupujący.
  2. ADOBO ma 14 dni na wydanie decyzji reklamacyjnej, od dnia otrzymania paczki z wadliwym towarem lub od otrzymania prośby reklamacyjnej w prawidłowej postaci (tzn. kiedy przekażesz wszystkie niezbędne informacje potrzebne do wydania decyzji reklamacyjnej, jeśli wcześniej ich nie podałeś i zwracaliśmy się do Ciebie z dodatkowymi pytaniami). W praktyce jednak staramy się wydawać decyzję od razu.
  3. Nie odbieramy paczek pobraniowych - najpierw musimy sprawdzić otrzymaną od Ciebie przesyłkę, nie możemy zapłacić za nią z góry.
  4. Odpowiadamy z tytułu rękojmi, jeśli wada została stwierdzona przed upływem 2 lat od daty zakupu produktu.
  5. Działamy zgodnie z prawem, jednak kwestie rękojmi i reklamacji są niezwykle złożone. Zachęcamy do zapoznania się ze stroną UOKiK, przepisami Kodeksu cywilnego oraz organizacji konsumenckich. Wszystkie zawarte tam przepisy będą miały zastosowanie w przypadku reklamacji złożonych do ADOBO.
  6. Zgodnie z art. 34 ust 4 ustawy 30 maja 2014 o prawach konsumenta sprzedawca ma prawo obniżyć kwotę zwrotu o ile towar nosi ślady użytkowania lub posiada uszkodzenia, w tym uszkodzenia związane z niewłaściwym zabezpieczeniem towaru na czas transportu. Uszkodzoną przesyłkę nadawca ma prawo reklamować u przewoźnika.  

Pamiętaj o adresie do zwrotu:

ADOBO Łukasz Bednarz
ul. Dębicka 202D/3A
35 - 213 Rzeszów
tel: +48731187448
e-mail: biuro@adobo.pl


GWARANCJA
Wszystkie nasze towary objęte są dodatkowo 12 miesięcznym okresem gwarancji producenta. Oznacza to, że jeśli towar nie spełnia Twoich oczekiwań lub podczas jego używania zauważyłeś wadę, to możesz odesłać go do nas na gwarancję.

Podobnie jak w przypadku reklamacji, pamiętaj, że:

  1. Poinformujesz nas wcześniej, że towar posiada wadę, nie podoba Ci się lub po prostu chcesz go odesłać. Napisz maila na biuro@adobo.pl lub zadzwoń pod +48731187448.
  2. Wyślesz towar na adres: ADOBO Łukasz Bednarz, ul. Dębicka 202D/3A, 35 - 213 Rzeszów.
  3. W przesyłce podasz swój numer zamówienia (abyśmy mogli szybko odszukać Twoje zamówienie).
  4. Opiszesz krótko zaistniałą wadę produktu lub inny powód odsyłki towaru oraz jakie są Twoje oczekiwania co do decyzji gwarancyjnej - wymiana towaru, zwrot środków itp.
  5. ADOBO zastrzega sobie prawo do odrzucenia gwarancji, jeśli ewidentnie widać, że wada powstała w skutek nieprawidłowego używania towaru. Dlatego też nie wrzucaj towarów do ognia, nie mocz ich w wodzie, nie zakopuj w ziemi i używaj zawsze zgodnie z przeznaczeniem.

Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.